بی تو

 

بی تو

 

سلام بازم منم

 

همونی که حاضر بود جونشو برات بده

 

اومدم که بازم بگم که چرا با من نموندی؟

 

چرا رفتیو با من نموندی؟

چــی بــگـم

 

هــــی....

دیگه برو پشت سرتم نگاه نکن

 

ای بــی مــروّت

نمیخواستم بی تو باشم

 

نمیخواستم که بری

آخه تو ، حول و هوای رفتنتو نداشتم

 

نمیخواستم که بهت بگم دوسـت دارم

اما تو این روزا....

 

به آسمون نگاه میکنم و میبینمت...میبینمت...میبینم

دلم تنگ شده واسه بارون

 

ترو خـدا بـذارید بارون بیاد

 

این روزا تو تنهاییم

 

که تا جـون به لـبـم بیاد

که یه ذره از بقضم کم بشه

 

که شب تا صـب مثل ســگ دعـا کنم

که شاید اوضام بهتر شه

 

هـــــی......

خب دیگه ، ما همینیم که هستیم

 

که تا آخرش بی تو هستم

 

و میخوابم

میخوابم

 

میخوابم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دکلمه ، ،
برچسب‌ها: دکلمه , دانلود , دکلمه محمد , محمد , بی تو , بی , تو , شب , جدید , عاشقانه , دکلمه عشقانه , جدایی , ,

تاريخ : دو شنبه 15 اسفند 1390 | 1:34 | نویسنده : محمد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.